Málokdo z nás je spokojený s tím, jak vypadá. Třeba i vy už po několikáté zkoušíte zhubnout. Máte za
sebou nespočet pokusů, ale výsledek žádný. Možná vám až do této chvíle chyběla ta správná
motivace. Jak by se vám líbilo hubnout a ještě na tom vydělat? Vydejte se na cestu do svého cíle a
vytěžte ze své snahy nějakou tu korunu. Jak na to?
Zhubnout rozhodně není jen tak a mít nad sebou dohled rozhodně není na škodu. Jednou z možností,
jak můžete na hubnutí i něco vydělat, je domluvit si spolupráci s výživovým poradcem. Výživoví
poradci jsou tu od toho, aby sledovali vaši cestu a pomohli najít to nejlepší řešení. Budou nad vámi
držet pomyslný bič. Pomohou a poradí s výběrem stravy, poskládají jídelníček na míru.
Zkuste si domluvit spolupráci s některým výživovým poradcem – buď získáte jeho služby se slevou a
už tak ušetříte, nebo se dohodnete a spolupráci s ním získáte zcela zdarma. Spolupráce může
probíhat tak, že budete aktivní na sociálních sítích – tam budete sdílet nejen své pokroky, ale i
pocity a doporučíte pomoc daného výživového poradce. Z takové spolupráce pak budete těžit oba
dva a obě strany si přijdou na své.
Kdo dnes nemá sociální sítě, ten jako by ani nežil. Být aktivní na sociálních sítích, jako je zejména
Instagram, Facebook nebo TikTok je dneska nesmírně trendy. I toho můžete využít ve svůj prospěch
a na cestě za vysněnou postavou i něco vydělat.
Sdílejte svůj progres. Buďte otevření a ukažte druhým, jak probíhá vaše cesta – pěkně krok za
krokem. Lidé milují sledovat příběhy druhých. Získávejte sledující a domlouvejte si spolupráci s e-
shopy, které vám výměnou za doporučení na sociálních sítích poskytnou své produkty zdarma. Ve
svých příspěvcích pak můžete používat jejich sportovní náčiní, fitness oblečení nebo výživové doplňky
a informovat o ně ostatní.
Jakmile začnete hubnout, nezůstane to bez povšimnutí. Vaše okolí, rodina, blízcí i přátelé, které tu a
tam potkáte na ulici cestou z obchodu, určitě zaznamenají, že vaše váha jde dolů a vy vypadáte
s každým shozeným kilem lépe a lépe. A to je příležitost pro vás.
Lidé jsou zvědaví a logicky se budou ptát. Přijdou otázky typu: „Jak jsi to dokázal?“ nebo „Co ti
pomohlo zhubnout?“ a to je příležitost pro váš obchodní talent. Doporučte jim doplňky stravy.
Představte si to na příběhu. Seznamte se s Kamilou a její kamarádkou Pavlou. Kamila zhubla a fakt jí
to sluší. Potkala se na ulici s Pavlou a ta se nestačila divit, jak perfektně teď Kamila vypadá. A tak
se logicky začne vyptávat.
Pavla: „Teda tobě to sluší! Ty jsi zhubla, viď?“
Kamila: „Děkuju, jojo, konečně jsem se do toho opřela.“
Pavla: „A jak jsi to udělala? Co ti pomohlo?“
Kamila: „Upravila jsem jídelníček, přidala na pohybu a taky jsem začala používat doplňky stravy.
Především kolagen a vlákninu. Hlavně v začátcích byl kolagen pro mě super suplement, jelikož jsem
dlouho nic nedělala a najednou tělo a klouby dostávaly zabrat, bylo to znát.“
I když Pavla možná nabídku nevyužije hned, informaci vstřebá, zpracuje a možná ji využije později.
Určitě se ale informace dostane dál, protože Pavla potká další kamarádku a přijde ono typické „Viděla
jsi Kamilu? Ta zhubla, panečku! Upravila stravu, cvičila a začala používat doplňky stravy, které jí prý
hodně pomohly.“ A informace se opět posune dál a tím se zvýší vaše šance.
Nemusíte nikoho nahánět a něco mu vnucovat. Jděte si za svým cílem, okolí si toho bezesporu
všimne a bude se ptát samo, jak jste své proměny docílili.
Napište nám a dozvíte se více.